tisdag, februari 25, 2014

F O K U S

Nu är det fokus som gäller. Känner att jag skriver det då och då och jag har haft fokus länge men nu har jag skruvat ännu mera.
Jag ser till att ha med mig lunch 4 av 5 dagar. På så sätt vet jag exakt vad jag får i mig. Äter renare produkter. Har fått ett nytt träningsupplägg som passar mig perfekt. Explosivt, puls snabbt och små cirklar i form av 3 till 4 övningar per cirkel men fler rep och mindre vila. Älskar mitt nya träningsupplägg.
Kommer inte vara i mål till Moas 1 års dag som målet var när jag började maj 2013 MEN jag är på väg. Idag gör jag rätt enkelt 12 armhävningar och det var inte direkt läget i våras :)
Vet om att jag hade en tvillingmage med Moa och det kommer ta tid innan magen och det degiga drar ihop sig men jag försöker göra saker som ska hjälpa kroppen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är super duktig!!
avundas din inställning skulle behöva en uns av det.

Kämpa på!
Kram / Tina