tisdag, februari 05, 2013

Stor

Var hos BM igår och idag kl 16 blir det ett ul för viktskattning av bäbis. Hon och läkaren höll med om att magen är stor. Alla mina värden är tipptopp men får en koll ändå.
För mig känns det mycket bra.

Vet inte hur mycket omgivningen stressar upp mig. Får flera gånger per dag höra att vad stor du är och ingen tror att det är 7 veckor kvar.
Enligt BM har jag gått upp 10 kilo sedan inskrivningen vilket är mer än med Ella men helt ok.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Madde J sa...

Fattar inte att alla ska kommentera magen jämt, antingen är den för stor eller för liten, inte kul att höra nåt av det...kan inte alla bara se vilken fin mage du har istället! Kramar

Anonym sa...

Tack Madde,söta du.

Bebis var precis som hon skulle, ca 2000 g i vikt. Däremot hade jag mycket fostervatten...så återbesök hos läkare på måndag och nytt ultraljud. Rutinen är tydligen sådan att över ett gränsvärde ska en läkare också säga sitt.

Madde J sa...

Är ju bra att de kollar upp saker och ting, då behöver man ju inte fundera. Kram