lördag, november 14, 2009

Endast lördagkväll

Igår kväll hade jag 10 kollegor över på middag, mycket trevligt. Idag klockan 11 kom 5 vuxna, 4 barn och 2 hundar över på lunch och fika :)
Nu när alla åkt blev det helt plötsligt väldigt tyst :) men det är underbart med gäster.

Ikväll blir det lugnt, jag och Fredrik dricker nog upp det som finns kvar i vinflaskorna från igår och kanske tar en skvätt glögg av årsglöggen. Har ni inte köpt den gör det, Clementinsmak!

Imorgon har vi inga planer, kanske ska chocka kroppen med att gå och träna, eller inte :)
Loggade in på Feelgood och såg att mitt årskort går ut 091130. Att det alltid blir samma sak, jag är duktigt de 3-4 första månaderna men sedan inträffar något?
Nu har jag bestämt mig för att köpa 10 ggr kort. Har friskvårdspengar kvar i år på 750 kr så det räcker nästan till ett 10 ggr kort. Börjar så för att se ifall jag kommer igång :)

Inga kommentarer: