söndag, augusti 09, 2009

Hoppa från flygplan

Jag har stillat hoppsuget genom att spendera hela lördagen och halva söndgen på klubben. Igår lämnade jag hemmet 08.45 och kom åter 21.30 :)
Det hoppades inte så länge utan kvällen avrundades med ett Instruktörsmöte som jag var med på. Många hopp blev det inte heller, men 2 st. Det var till dagen ingen Hoppledare utsedd så jag passade på att hjälpa till lite och stod hoppledare delar av dagen. Kan summera dagen med ett ord, härligt!
Imorse när jag vaknade var det lika fint väder som igår och hoppsugen kom tillbaka :) sagt och gjort åkte vi tillbaka till klubben och jag gjorde 2 hopp idag.
Kom hem lite tidigare idag så vi hann med att komma igång inför jobbstarten imorgon. Gräset är klippt, hemmet är rensat, golven skurade och en tvätt är tvättad.
Vi hann t o m se filmen Changelina som var 2h 15 min lång. En film ni måste hyra väldigt bra, baserad på en sann historia!

Nu blir det till att gå och sova, hoppas och tror att morgondagen är rätt så lugn på jobbet. Hoppas och tror att kollegorna inte fyllt min kalender första dagen jag är tillbaka :)

2 kommentarer:

Maya sa...

Hallå där...
Din man har bjudit ner min man på grabb helg - va ska du göra?
Komma till mig och hälsa på???? ;)
Kraaaam

anna sa...

åh jag såg changelin med mamma på bio. riktigt grym film. jag ville gå ut ur salongen efter hälften då jag nästan inte fixade mer. men riktigt bra.