söndag, juni 14, 2009

Hemma från ett regnit Stockholm

Rallyt i lördags var superkul. Det var totalt 10 styckna som körde och ansvarig för eventet sa "ni som ska köra kan samlas här" så började han räkna...1,2,3,4,5,6,7,8,9 och jag stod som nummer 4 men han hoppade över mig...de andra var killar. Han kollade lite konstigt runt och jag sträckte upp handen och vinkade lite lätt och sa "jag är nog nummer 10". Så det var jag och 9 andra killar :)














Efter rallyt åkte vi vidare till Stockolm och Clarion hotel vid Skanstull. Väl inne på hotellrummet var det inte bäddat, suck! Eller det var halvbäddat, kuddarna var ordnade men täckena och påslakarna samt underlakanet låg snyggt i en hög på soffan. Vi tänkte konstigt...en del av att bo på hotell är ju att det är bäddat när man checkar in. Vi bäddade och gick sedan förbi receptionen på vägen ut.
Oj sa han vid disken, ni kan få ett nytt rum genast! Nej vi har redan bäddat så det är ok. Aha sa han men säg till när ni checkar ut så ordnat vi till det. Sagt och gjord gjorde jag det och han sa "jag ska hälsa från Johanna".
HAHA, hon hade ringt hotellet och bett dom fixa till rummet lite då det var vår bröllopsdag.

Vi hade i alla fall en trevligt kväll, bubbel och middag på en Libanesisk restaurang.

Idag tog vi en sväng förbi Svenskt Tenn och inhandlade ett bord. Bild kommer en annan dag. Efter det hämtade vi upp min yngsta syrra och jag fick en mysig stund med henne på ett café.


Fredrik ägnade sig åt något helt annat...

Inga kommentarer: